Wycieczka kl. 3a do Pacanowa:)

W dniach od 28.05 do 29.05.2024 klasa 3a wraz z wychowawcą Moniką Jakubską i opiekunem panią Jolantą Rybą wyjechali na dwudniową wycieczkę do Pacanowa z noclegiem na terenie Pałacu w Kurozwękach.

W Pacanowie zwiedziliśmy przepiękny Bajkowy Świat w Europejskiem Centrum Bajek. Następnie udaliśmy się do naszego miejsca noclegowego, którym był Pałac w Kurozwękach. W pięknej zamkowej scenerii były wspólne zabawy, dyskoteka i wspaniale spędzony wspólny czas. W drugim dniu zwiedzaliśmy zamek, poznaliśmy historię rodu Popielów, zwiedziliśmy Muzeum Czterech Rodzin, w którym dowiedzieliśmy się jak z biegiem czasu powstawał pałac. Mieliśmy okazję również uczestniczyć w Safari Bizon, podczas którego poznaliśmy życie bizonów i mogliśmy je zobaczyć z bliska, a także świetnie bawiliśmy się w labiryncie bukowym, w którym musieliśmy odnaleźć różne postacie z tego terenu. Zabawy i szaleństwa na świeżym powietrzu uwieńczyły naszą wycieczkę i szczęśliwi wróciliśmy do domu. Jak to dzieci powiedziały – szkoda, że nie zostajemy tu drugą noc.