Przypominamy, że od 29 stycznia br. (poniedziałek) do 9 lutego br. (piątek) trwają ferie zimowe.
Autor: Mariola Karwot 15 maja 2017

Szkolne Koło Turystyczne „Wędrowniczek” kolejny raz wzięło udział w Wiosennym Rajdzie Górskim „Górska Wiosna 2017” organizowanym przez PTTK Rybnik.

12.05.2017 w piękny, ciepły, ale mokry poranek grupa 50 osobowa (uczniowie kl. III C, IV A, IV K, IV B oraz VI A i VI C) wyruszyła w kolejną wyprawę górską, tym razem udaliśmy się do Szczyrku, skąd niebieskim szlakiem przez Szczyrk-Górki dotarliśmy do siodła pod Klimczokiem, następnie zdobyliśmy szczyt. Po krótkiej przerwie zeszliśmy z szczytu i dotarliśmy do schroniska pod Klimczokiem gdzie była meta rajdu.

Po zameldowaniu się i otrzymaniu plakietek rajdowych, posiłku, uczniowie wzięli udział w konkursach sprawnościowych oraz wiedzy turystycznej oraz loterii.

Nasza szkoła zdobyła:

III miejsce w konkursie wiedzy turystycznej – Zuzanna Stanisz kl. VI A

III miejsce (Puchar) – za promowanie aktywnego wypoczynku.

Uczniowie podbili książeczki GOT i zdobyli kolejne punkty do odznaki.

Po zakończeniu imprezy ruszyliśmy zielonym szlakiem do Bystrej Śląskiej, gdzie czekał na nas autobus. Z twarzami uśmiechniętymi, opalonymi i bolącymi nogami szczęśliwie wróciliśmy do Żor.

Mimo porannych zawirowań w pogodzie- udało się. Przez cały dzień przebywania na świeżym powietrzu towarzyszyła nam piękna pogoda – był to wielki dar od Pana Boga dla nas oraz wszystkich uczestników.

Opiekę nad drużyną sprawowały: P. Joanna Bazgier, P. Gabriela Izydorska, P. Marzena Paździor, P. Justyna Gawlik oraz P. Mariola Karwot opiekun Szkolnego Koła Turystycznego „Wędrowniczek”. Grupę turystów prowadził przewodnik P. Zbyszek Jantoń.

Archiwum

"Right Now"
    Mydlarnia u Franciszka
    Agata Optyk

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. W każdej chwili możesz zablokować lub ograniczyć umieszczanie plików cookies (ciasteczek) w Twoim urządzeniu zmieniając ustawienia przeglądarki internetowej. Więcej informacji

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.